الأحد، 3 يونيو 2012

سبحانك اللهما وبحمدك سبحان الله العظيم

 


كلمتين وبقولهم قبل الفراق

كلمتين وهاقولهم رغم البعاد

كلمتين ياحبيبتى وبينهم الف كلمة عتاب

كلمتين فى قلبى شايلهم وجه وقت الميعاد

جه الاوان يامن كنت حبيبتى

كلمتين من سنين عشت فيهم مخلص ليكى

بقولها ومش نادم على حبك

بقولها وانا خلاص مابقتش احبك

خلتينى بعدك مجروح عيشتينى الوهم

ومعاه الف كلمة لوم على الحب اللى مات مدبوح

خلاص جه وقت اقولك فيه روحى وعيشى الالم وعذاب وجروح

مش هاسمح تانى لقلبى بالجروح

مش هاعيش على انى اكون كارت فى حبك محروق

هاخلى دايما قلبى فوق كل الجروح

هاعيش وهانسى انى كنت فى يوم مجروح هانساكى طبعا

هانساكى ماهو انتى مش حب محسوب فى حياتى

بعد الكلمتين بقول لقلبى خلاص عيش من غير قلب يعيشك مجروح

خلاص يامن كنت حبيبتى انا من بعدك عايش عمرى فى حب وسرور

خلاص راح من قلبى ذكرة وصورة كانت مرسومة بالغدر والجروح

خلاص خلص الكلام وهابدا اعيش فى الاحلام

خلص الكلام

وانتهت الكلمتين

 

هناك 6 تعليقات:

الازهرى يقول...

يااااااااااااااه

غنت فين يا صاحبى
وغايب من زمان ليه ؟

عودة قوية وأتمنى عدم الغياب من جديد

شمس النهار يقول...

كل دول كلمتين
:))))

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

ماشاء الله
عوده قويه جدا
ومشجعه جدااااااااااا
لسه كنت بفكر ارجع انا كمان
الله المستعان
ما اروع هذه الكلمتان تعبر عن ما بداخل كثير من الشباب

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا فكراك أهلا ومرحبا بك دائما
أمال فين عبد الحليم حافظ :)
أكيد كلنا الآن فى مصر فى هم وقلق عليها وعلى ثورتنا..

أشكرك فى قرارك فى دعم الدكتور مرسى
ايوه النتيجه غير متوقعه بس هى دلوقتى بين مرشح من الثورة ومرشح من النظام الفاسد
مرشح فيه بينا وبينه دم وسرقه ونهب ومرشح الاعلام بس بيخوفنا منه ولكن ما فيش بينا وبينهم غير مخاوف لا سبب لها
الاخوان دعمو فى قوائمهم فى مجلس الشعب والشورى من الاحزاب الليبراليه وغيرها ونجحو وكان منهم امرأة ومسيحى نجحو بدعم وترشيح الاخوان لهم ما فيش خوف ان شاء الله منهم ولو عندك اى سؤال انا فى الخدمه .

Unknown يقول...



thx

كشف تسربات المياة
غسيل خزانات
شركة نظافة عامة

Unknown يقول...

شركه مكافحه حشرات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
شركة مكافحة الحمام بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة رش دفان بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف واجهات بالرياض