السبت، 23 أبريل 2011

دعوه عامه


تم بحمد الله افتتاح موقع او منتدى بنات ايجى واتمنى من المدونين اصدقائى واخواتى ان

يشاركونى فيه وبأزن الله تم اضافه جميع الاقسام ولكنى محتاج مساعده كل المدونين




واكيد انا بطلب الطلب ده لأنى عارف انكم مش هترفضو مسعدتى

هناك 10 تعليقات:

ツSmiLeY AnGeLツ يقول...

ربنا يوفقك يارب
ويكون منتدى ناجح
بصراحة انا مابفهم باي شي بالمنتديات لاني مااشترك ولا بمنتدى
فأعذرني اني مابقدر اساعدك
غير اني اشترك فيه
وهذا اقل شي اقدر امعله
تقبل مروري ^_^

mrmr يقول...

الف مبرووووووك وبالتوفيق
يسعدنى مساعدتك
انت أومر وقولى ممكن اعمل ايه
انا رايحه جرى اهوووووو اتفرج على المنتدى
تحياتى

mrmr يقول...

انا جيييييييييييت

منتدى جميل يا ادم

ربى يسعدك

وتم التسجيل بنجاح

ثـــوره الــغضب يقول...

مرمر انا ادم انا بشكرك جدا لقبولك الدعوه وانا مليش طلبات انتى شوفى انتى بتحبى انى قسم وقوليلى انك هتمسكى ده واديكى صلحيات فيه اشراف وتعيى برحتك وتدخلى صحابك وعاكى لو عيذا يعنى اعتبريه موقعك انتى

ثـــوره الــغضب يقول...

خواطر انا شاكر جدا ليكى ومقدر كلامك وكأنك معايا

Unknown يقول...

الف مبروك ياأدم المنتدى حلوة اوى وانا هشترك حالا انت تؤمر يا جميل هههههه^_^ ليك وحشه يا وحش يالى مش بتسأل خالص

بنات ايجيبت يقول...

منه معلش يا جميل والله والله شغلى واخد
وقتى كلو بس ان شاء الله هنكون مع بعض فى منتدى كلنا اوك جميل اشوفك جوه

شمس النهار يقول...

ازيك انت فين اصلا غايب عن التدوين وليه مدونة الغضب اتشالت

وربنا معاك في المنتدي

Unknown يقول...

thx

كشف تسربات المياة
غسيل خزانات
شركة نظافة عامة

Unknown يقول...


thank you

سعودي اوتو